16 kwietnia 2013

I znowu sznurki

Jakoś tak mnie dopadły i nie chcą sobie pójść do szuflady czy gdzieś... no więc plotę, wymyślam, szydełkuję, makramuję i co tylko się da. Z takim oto efektem:

Zielony Zwyklak, żeby nie powiedzieć Prostak (choć tak właśnie o nich mówię ;) )
 


Jeszcze zwyklejszy, ale w innym odcieniu zieleni



Tu już trochę ciekawiej i nawet z koralikiem (sznurek z dopasowanym koralikiem ukradziony w piątek Żanecie - buziaki;*)... ;P


I takie oto kolorystyczne szaleństwo ;)



  
A to już tak w ramach olśnienia. Chyba ze dwa lata temu uczyłam się Russian Spiral i w ramach nauki zrobiłam z resztek Toho 11/0 silverlined ruby i jet taki kawałek spiralki na próbę. I właśnie przy produkcji sznurkowych Prostaków wpadłam na pomysł wykorzystania tej próbki.



Obawiam się, że póki co jeszcze się pobawię sznurkami. Ale już powoli ciągnie mnie do węży, więc nie wiem... Pewnie znów będę robić wszystko naraz... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz